معرفی بهترین کتونی های سفید

این سبک از کتونی ها به دلیل جذابیت و شیک بودنش ، مجله و مراسم های مختلف مد را زینت داده‌ است. در ادامه ما بهترین کتونی های سفید رنگ را به شما معرفی خواهیم کرد.

بله… هیچ چیزی طراحی این کتونی را شکست نمی دهد. این کتونی بسیار متفاوت تر از سایر کتونی های موجود در بازار است. اگر به دنبال یک کتونی سفید با شخصیت هستید، به دنبال چیز دیگری نباشید.

این کتونی چرمی آن چیزی است که رویاها از آن ساخته می‌شوند و نیازی به تعریف ندارد! طراحی ناب و جزئیات ریز آن باعث شده به یکی از خاص ترین کتونی های موجود در بازار تبدیل شود.

این کتونی با چرم صد در صد و زیره لاستیکی ساخته شده است و مطمئناً به یکی از شیک ترین و راحت ترین کتونی های موجود در بازار تبدیل شده است.

این کتونی سفید نایک با زیره کرمی بسیار شیک است و به اندازه مدل هایی که در سال 2020 آمده اند محبوب است و زمانی که خیلی چروک و کثیف شوند نیز می‌توانند به همان اندازه مد روز باشند.

این مدل در سال‌های اخیر به دلیل توجه مجدد به ماهیت آن، در چرخه مد در حال پیشرفت است. از ویژگی های اصلی این کتونی، چرمی بودن لایه بیرونی و زیره لاستیکی است که برای سبکی و راحتی ساخته شده است.

این کتونی با طراحی ایتالیایی ساده خود بسیار زیبا به نظر می رسد. این کتونی با روکش چرمی یکی از پر فروش ترین های بازار است و همه عاشق احساس لوکس بودن این کتونی هستند.

آیا کتونی سفید و شیک تر می خواهید؟
این کتونی با رنگ سفید متناسب با سلیقه شماست. طراحی قسمت بالایی آن به گونه ای است که هوا به راحتی در آن جابجا می شود و روکش لاستیکی برای کشش و راحتی پا است.

دیدگاهتان را بنویسید

منو اصلی